środa, 19 grudnia 2012

Na początek...


Witam!

Jestem mamą od 4 miesięcy...a tak naprawdę stałam się nią od chwili kiedy dowiedziałam się, iż rośnie we mnie mały człowiek. Od tamtej pory moje życie nabrało prawdziwego sensu, a ja postanowiłam zapewnić swojemu dziecku niebanalne, szczęśliwe i pełne miłości dzieciństwo. Już podczas ciąży starałam się zgłębiać swoją wiedzę na temat jak wspierać rozwój dziecka. Początki były dość chaotyczne, nie wiedziałam od czego zacząć, jak uporządkować i wykorzystywać zdobyte wiadomości. Dopiero po narodzinach córki, kiedy minęło kilka tygodni i zaczęliśmy normalnie funkcjonować jako trzyosobowa rodzina, w głowie zaczął mi się układać zarys tego jak ma wyglądać wychowanie malucha w praktyce. Bardzo dużo w tym czasie pomogła mi lektura blogów pisanych przez doświadczone już mamy. To naprawdę bezcenna skarbnica informacji i pomysłów jak kreatywnie organizować dzieciom czas. Dlatego też po namowach kilku osób podjęłam decyzję o rozpoczęciu pisania własnego bloga. Będzie on wspaniałą pamiątką na przyszłość dla mojej córki, a przy okazji może ktoś znajdzie inspirację dla siebie podobnie jak ja wciąż znajduję ją u innych:)    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz