poniedziałek, 1 lipca 2013

Robimy wielkie pranie

Malinka uwielbia pomagać mamie przy praniu oraz prasowaniu. Postanowiłam to wykorzystać i zrobiłam dla niej pralkę oraz zestaw ubranek do prania:) 



Wydrukowałam rzeczywiste zdjęcia ubrań (i jednej maskotki) ze stron sklepów internetowych i nakleiłam na tekturkę. Moja córka ma w zwyczaju zawsze zaglądać pod spód wszystkiego co trzyma w dłoniach - dlatego na odwrocie umieściłam nazwy ubrań. 


Pralka służy jako sorter o większym stopniu trudności, gdyż ubrania wrzuca się podobnie jak do skarbonki przez wąski otwór. Można też otworzyć całe drzwi (zamykane na rzep), aby wyjąć wszystkie wyprane rzeczy:)



3 komentarze:

  1. Super to wymyśliłaś! :) A pralka zrobiona z jakiegoś pudełka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak... moja mama będąc nad morzem kupiła nam pamiątkowe kubki, których opakowania idealnie się nadawały do "produkcji" pralki;)Właściwie poza oklejeniem pudełka filcem i dopracowaniem drzwi nie trzeba było więcej nic zmieniać.

      Usuń
  2. Pomysłowa ta pralka :)
    a jak patrzę na te obrazki do wkładania to nasuwa mi się pomysł żeby zrobić drugi taki sam komplet i za jakiś czas szukać par obrazków, wyrazów albo obrazka i wyrazu :)

    OdpowiedzUsuń